Leveringsinformasjon

Når du bestiller varer på isunskincare.no kan du velge mellom levering med Bring Pakke i Postkassen, Pakke til Hentested (Klimanøytral) eller Pakken Levert Hjem. 

 

Bring Pakke i Postkassen

Bring leverer pakker på opptil 5 kg rett hjem i din postkasse med postbud. Du vil motta melding om at pakken er på vei og den kan spores underveis her: https://www.bring.no/tjenester/spore. Når pakken er levert vil du motta en SMS eller e-post med beskjed om dette. Normal leveringstid er 1 til 7 dager avhengig av postnummer. Pakker som er for store til å leveres i din postkasse, vil bli levert til ditt nærmeste utleveringssted, og du vil motta melding fra Posten om dette.

NB! Pakke i postkassen kan kun sendes til din folkeregistrerte adresse. Pakken vil ikke komme frem om du ikke er registrert på den aktuelle adressen. Skal du sende til en annen adresse en din folkeregistrerte adresse, velg Pakke til hentested eller Helthjem istedet.

Fraktkostnad kr. 40 om ordreverdien er under kr. 750. Fri frakt over kr. 750.

Bring Pakke til Hentested (Klimanøytral)

Bring leverer pakken din til ønsket utleveringssted. Dette kan være nærmeste nærbutikk, pakkeboks eller postkontor. Sendingen kan spores underveis her: https://www.bring.no/tjenester/spore. Når pakken er klar til henting vil du motta en SMS eller e-post med hentekode. Normal leveringstid er 1 til 7 dager avhengig av strekning. Hentefrist er på 14 dager.

Dette er en klimanøytral fraktmetode som bruker tog fremfor bil der det er mulig, og kompenserer for restutslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter.

Fraktkostnad kr. 90 

Pakken Levert Hjem

Bring leverer pakken din rett på døren. Normal leveringstid er 1 til 7 dager avhengig av rute.

Fraktkostnad kr.139

Når mottar jeg pakken min?

Din bestilling pakkes normalt innen 24 timer på hverdager og sendes deretter til valgt speditør. Forsendelser tar normalt 1-7 virkedager (ikke inkludert helg og helligdager) avhengig av valgt levering og postnummer.

Ved store kampanjer og høytider tar vi forbehold om at det kan være noe lenger leveringstid, og takker deg for tålmodigheten. Vi gjør alltid vårt beste for at du skal motta bestillingen din så raskt som mulig.

Velger du hjemleveranse og du ikke er hjemme når pakken leveres, er du selv ansvarlig for pakken fra og med når den leveres på din dør.

Uavhentet pakke/passiv handling

Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du ikke henter pakken din og forholder deg ellers passiv, vil vi med dette ikke ha noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13, og mister dermed retten til å gå fra avtalen. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du blir belastet et gebyr på kr. 199,-  for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten. Restbeløpet blir kreditert kort tid etter at pakken er kommet i retur til oss. Ønsker du forsendelsen sendt på nytt må selv stå for frakten.

Porto- og ekspedisjonsgebyr

Porto- og ekspedisjonsgebyr kommer i tillegg på hver forsendelse i henhold til gjeldende satser, så lenge ikke annet er avtalt. Vi gir fri frakt på ordre over 750 NOK, se de ulike leveringsalternativene for mer spesifikk informasjon.

Betaling

Du mottar en ordrebekreftelse på mail og vi legger også med fraktbrev i forsendelsen.

Hos oss kan du betale med kort eller Vipps. Beløpet belastet når du fullfører kjøpet. 

Angre og returrett

Du er beskyttet av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for et uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må altså produktet som returneres til oss være uåpnet, ubrukt og ikke ha skader. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet. Vi krediterer hva du betalte for varen, minus frakt, når den kommer til oss. Du må selv stå for returkostnadene. Ved heving av kjøp og benyttelse av angrefrist, refunderer vi ordresummen, minus frakt, innen 14 dager fra varen er mottatt hos oss. Les mer: 

Reklamasjon

Det gis full reklamasjonsrett etter gjeldende lover for alle mangler ved varen. Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, må du kontakte kundeservice isun@pureintention.no eller tlf. 93476975.